poniedziałek, 17 lutego 2014

Ogłoszenie + wyjaśnienia

Hej ;)
Zapewne dużo duuużo osób dziwi się dlaczego aż tak długo nie ma kolejnego rozdziału.
Chodzi o to, że przez 3 tygodnie miałam problem z bloggerem, nie mogłam na niego wejść, nie wyszukiwano strony, pojawiał się błąd a na telefonie niestety nie mogę dodawać rozdziałów ;/ więc dałam sobie spokój iiiii.... *werble* TADA!! Działa :D
I teraz informuje, że rozdział 3 pojawi się jutro (18.02) około 18-19 ;)
Mam nadzieje, że nikt nie jest na mnie zły no ale czasami tak bywa.

Teraz ogłoszenie ;)
Jako, że niestety nie mam już ferii i nie mam czasu dodawać często rozdziałów pomyślałam, że KAŻDY ROZDZIAŁ (mogą być wyjątki, jeśli znowu będą problemy) BĘDĘ STARAŁA DODAWAĆ SIĘ NA WEEKENDACH, czyli może się pojawić w piątek lub sobote ;) Pasuje wam? :)

Tak więc mam nadzieje, że przez ten czas nie straciłam czytelników ;)

Pozdraaawiaaam 

Karolinaa @dameskiansx 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz